Fraktpolicy

Välkommen till Arliva! Vi erbjuder pålitliga fraktlösningar för beställningar i Sverige.

Fraktinformation Sverige

  • Cut-off-tid: 17:00 (GMT+01:00) Centraleuropeisk tid (Sverige) – mån–fre

  • Hanteringstid: 1–2 arbetsdagar (mån–fre)

  • Transittid: 4–8 arbetsdagar (mån–fre)

  • Fraktpartners: PostNord, DHL, Budbee, Instabox

  • Fraktkostnad: Gratis

Spåra din beställning

När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med spårningsnummer så att du kan följa försändelsen. Du kan använda spårningsnumret för att kontrollera leveransstatus HÄR.

Förlorade eller saknade paket

Om ett paket försenas eller verkar ha försvunnit, kontakta transportören först för att få hjälp. Om problemet kvarstår efter kontakt med fraktbolaget, kontakta oss så hjälper vi dig att utreda ärendet och/eller upprätta en reklamation. Mer information finns i vår retur- och återbetalningspolicy HÄR.

Om du inte är hemma

Om du inte är på plats vid leveranstillfället kan transportören försöka på nytt eller leverera till ett närliggande ombud/utlämningsställe. Om leveransen inte kan genomföras enligt aviseringen kan paketet returneras till oss.

Ej uthämtade paket

Om ett paket returneras som ej uthämtat, debiteras du för returkostnaden enligt fraktbolagets taxa.

Ändra leveransadress

För att ändra din leveransadress, kontakta oss inom 24 timmar efter lagd beställning eller innan cut-off-tid på: info@arliva.se

Information om företaget

  • Webbplatsnamn: Arliva.se
  • Företagsnamn: LS Limited
  • Adress: Rendementsweg 20A, 3641 SL Mijdrecht, Nederländerna
  • E-post: info@arliva.se
  • Telefonnummer: +31 6 17309128
  • Kontaktformulär: HÄR
  • Organisationsnummer: 98200178
  • Momsregistreringsnummer: NL868396370B01

Kundtjänst: Vår kundtjänst är tillgänglig måndag till fredag kl. 09.00–18.00 samt lördag och söndag kl. 10.00–16.00.
Svarstid: Kundtjänst svarar inom 24 timmar på vardagar.